سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

همزمان با گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مازندران برگزار می شود؛

نشست تخصصی کتاب‌خوان «تجلی بصیرت»

پوستر 9 دي مازندران

اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران نشست تخصصی کتاب‌خوان «تجلی بصیرت» را با حضور خانواده شهید رضایی نژاد از شهدای هسته‌ای کشور برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نشست تخصصی کتاب‌خوان با عنوان «تجلی بصیرت» با محوریت گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، ساعت 9:30 روز پنج‌شنبه نهم دیماه توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران و همکاری حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهید مصطفی خمینی ادارات کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان، با حضور جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روحانیون، بسیجیان، دانشجویان، خانواده‌ شهید داریوش رضایی‌نژاد از شهدای هسته‌ای کشور و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی در سالن آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان ساری برگزار می‌شود.

معرفی و اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده در حوزه مرتبط با موضوع نشست، رونمایی از دو اثر حماسی حسن محمودزاده (خواننده انقلابی مازندران) و اجرای برنامه توسط وی برنامه‌های مختلف این نشست کتاب‌خوان را تشکیل می‌دهد.

گفتنی است، نشست‌های کتاب‌خوان تخصصی از سلسله نشست‌هایی است که نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سالجاری (سال خواندن) با هدف اشاعه آگاهی‌های تخصصی و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در موضوعات مختلف برگزار می‌کند.

برچسب‌ها